Rocca al Mare kaubanduskeskus
35 € eest hoki MM-ile! / 35 € eest Euroopasse!

05/05/2012
Tellija:
Rocca al Mare kaubanduskeskus
Toode:
Müügikampaania kevadel
Teostajad:

Projektijuht: Maarika Stroo
Disainer: Tanel Drui
Loovjuht: Tarmo Sikk
Strateeg: Margo Kütt

Kampaania mehaanika:
Ostes Rocca al Mare keskusest 35 € eest, sai loosikupongi, mis tuli registreerida kampaanialehel. Kõikide registreerunute vahel loositi välja lennupiletid vabalt valitud Euroopa sihtkohta + lennu- ja mängupiletid Helsingi hoki MMile. Lähenesime ühele kampaaniale ja ühele sõnumile kahest suunast – meestest ja naistest lähtuvalt. Kampaania materjalid tootsime meediakanali sihtrühma põhiselt.

Lähenemine naistele:
Võida lennupiletid kahele Euroopas puhkamiseks ja saada oma mees sõbraga hoki MM-ile Helsingisse. Kampaania visuaalis kasutasime naiselike päikeseprillide ja reisikohvriga lennukit.

Lähenemine meestele:
Võida lennu- ja mängupiletid kahele hoki MM-ile Helsingisse ja saada naine koos sõbrannaga Euroopasse puhkama. Kampaania visuaalis kasutasime kiivri ja hokikepiga lennukit pilvedest värava ees.

CASE

 





2
ea-kevadkampaania