Tallinna Lastehaigla Toetusfond
Ka õhk võib tappa

14/11/2016

Pronksmuna 2017

Sotsiaalkampaania

Tellija:
Tallinna Lastehaigla Toetusfond
Toode:
Annetuskampaania
Teostajad:

Loovjuht: Sven Luka
Copywriter: Taavi Prints
Disainer / Kunstiline juht: Marko Meus
Projektijuht: Ireen Altjõe
Strateeg: Margo Kütt

Eestis saab vähidiagnoosi 35 last aastas. Keemiaravile järgneval 14 päeval on organism nii habras, et iga õhus lendlev bakter on lapsele eluohtlik. Et see aeg üle elada, on vaja infektsioonikindlat autonoomse ventilatsiooniga palatit.

Lahendus:

Kuna fookuses on lapsed, võtsime eesmärgiks luua kampaania, mis tasakaalustaks teema raskust, kuid oleks samas siiski piisavalt valus, et tõmmata vajalikku tähelepanu. Lahenduseks sai isolatsioonipalati kujutamine last ümbritseva mullina, mis kujundina sümboliseerib helgust, mängulisust ja lootust, ent samas säilitab palatile omase steriilsuse. Helget kaitsemulli ümbritsevad aga visuaalil süngus ja õhus lendlevad bakterid, mis sümboliseerivad last ümbritseva välismaailma ohtlikkust.

Slogani loomisel oli eesmärgiks tõmmata inimeste tähelepanu ning näidata raske haigusega võitleva organismi äärmist haavatavust – “Ka õhk võib tappa” ei jäta palju tõlgendamisruumi.

Aita Sinagi: www.toetusfond.ee

CASE

 

lastehaigla_kampaania_case_660px