Värsked reklaamileiud, 26

tarmo

Viis värsket reklaami, millest igaüks vääriks Facebooki-share’i!
* Young Director Award – Mudilane õpetab seksima
* Orange – Üleeuroopaline salamissioon
* Chevrolet – Päästev proovisõit
* Harvey Nichols – Hea hind viib püksilasuni
* NK Pharmacy – Modellide ihuhädad leiavad lahenduse


1. Young Director Award – Mudilane õpetab seksima
Et konkurentsitihedas filmimaailmas läbi lüüa, tuleb alustada juba õige varakult!


2. Orange – Üleeuroopaline salamissioon
Orange’i klipi puhul ei taha kuidagi ette ära öelda, milleni kogu sündmusteahel lõpuks jõuab. Algul üsna seosetuna tunduvad kaadrid ja tegevused jõuavad lõpuks vägagi loogilise lahenduseni. Igati nauditav metamorfoos!


3. Chevrolet – Päästev proovisõit
Reklaami üks suuremaid hädasid ja vihatuse põhjuseid kipub olema see, et ta tabab valesid inimesi valel hetkel vales kohas. Olgu siin kõigile turndajatele ja reklaamiloojatele eeskujuks brasiillaste Orca Chevrolet, kes pakub täpselt õigetele inimestele täpselt õiges kohas ja ajas täpselt õiget “reklaami”.


4. Harvey Nichols – Hea hind viib püksilasuni
Tolle elitaarse rahvusvahelise kaubamajaketi suvise allahindluse reklaamiseeria tõstatab nii mõneski ilmselt küsimuse “On see mingi nali?!” Inglise päritolu Harvey Nicholsi reklaamikeel on tegelikult juba ammust aega olnud ühelt poolt vürtsitatud hulljulge (konservatiivse turundaja jaoks suisa tobeda) huumoriga, mida teisest otsast silub elegantne ja väljapeetud stiil ning kvaliteet.


5. NK Pharmacy – Modellide ihuhädad leiavad lahenduse
Rootslaste peen huumoritunnetus ei jää palju inglaste omale alla. Moefotograafias laialt kasutatud tobedalt seksikad poosid omandavad apteegiketi NK Pharmacy reklaamides sootuks uue tähenduse.

KOMMENTAARID (0)