Verekeskus
Doonorikampaania “Vere Lible”

16/05/2005

Kuldmuna 2005 sotsiaalkampaania kuldmuna

Tellija:
Verekeskus
Teostajad:

Loovjuht: Margo Kütt
Copywriterid: Andri Luup ja Margo Kütt
AD: Kalev Külaase
Projektijuht: Kädi Kaasikmäe
Kaamera: Aare Varik
Montaaž: DX-Meedia
Stuudio: ETV

Verekeskuse Vere Lible kampaania eesmärk on tuua inimesi doonorluse juurde. Tegime seda läbi humoorika äratundmise, aga selgelt arusaadava doonorisõnumiga ja kasutasime selleks auväärset ülihea renomeega inimest Kaljo Kiiska. Vana hea ja tuntud kellamees Lible toomine doonorikampaaniasse Vere Liblena kasutades seda ainsat ja ühte kõigile tuntud Liblet oli õige otsus, sest kampaania eesmärk – saada juurde uusi doonoreid ja tuletada olemasolevatele meelde doonorlusest – täideti üle ootuste ja kordades. Kampaania ajal tekkis muuhulgas doonorvere üleküllus ühes kindlas veregrupis.

CASE

 

lible-1

lible-2