Eesti Reklaamiagentuuride Liit
Konkursitöö: Laps ei ole nukk

20/03/2004

Kuldmuna 2003 pesamuna kuldmuna

Tellija:
Eesti Reklaamiagentuuride Liit
Teostajad:

Toomas Valsberg ja Kalev Külaase

Ülesanne:
Mõjutada laste (vanuses 3-10) vanemaid, et nad oma lastega tegeleks.

Lahendus:
Reklaam räägib sümbolite keeles. Kuigi sõna nukk kordagi ei mainita, räägib kampaania lugu: Kui sa ei tegele oma lapsega ja ei arvesta tema soovidega, käitud sa temaga kui nukuga, keda peab nö. näiliselt söötma ja jalutama viima, aga tegelikult teda ei armastata ja enamuse ajast vedeleb ta kuskil riiulis teiste nukkude seas. See viib tagajärjele, kus laps muutubki klaasistunud pilguga nukuks ja on selline kogu elu. Reklaam töötab ka nähes ainult kaugelt visuaali ja suurt sloganit, mis tõstab üles probleemi. Väikesemad tekstid väljendavad lapse poolset palvet/seisukohta. Kolmikpinna sisse on paigaldatud kõlar, mille abil lapsed inimestega suhtlevad: paluvad, et vanemad nendega rohkem tegeleks, ei sunniks; laulavad, vilistavad ning jutustavad oma kodusest muredest ja rõõmudest. Kogu klipp 3-5 (repeat) pikkade pausidega, et rääkimine oleks üllatav.

CASE

 

12