Rocca al Mare kaubanduskeskus
Sügisene müügikampaania

19/11/2012
Tellija:
Rocca al Mare kaubanduskeskus
Teostajad:

Projektijuht: Maarika Stroo
Disainer: Tanel Drui
Loovjuht: Tarmo Sikk
Strateeg: Margo Kütt

Kampaania mehaanika:
Ostes Rocca al Mare keskusest 35 € eest, sai loosikupongi, millel olev kood tuli registreerida kampaanialehel. Kõikide registreerunute vahel loositi välja 3000 € väärtuses reisitšekk. Lisaks sai iga koodi sisestaja valida endale ühe lisaauhinna Rocca al Mare keskuse kauplustelt.

Lahendus:
Kampaaniamaterjalidel muutsime Rocca al Mare keskuse erinevateks põnevateks ja pilkupüüdvateks maailma paikadeks, kuhu 3000 € eest on võimalik reisida.

CASE

 

headreisi-1


headreisi-2