CASE

JõuluMOEkalender

23/12/2014
  • JõuluMOEkalender

    Klient:
    Monton
    Teostajad:
    Projektijuht: Gerli Toomepuu
    Disainer: Ingvar Meen & Tanel Drui
    Loovjuht: Sven Luka
    Copywriter: Oliver Lomp
    Strateeg: Helen Roonet
    Eesmärk:
    Monton vajas jõulukampaaniat, millega nad olid ajaliselt hätta sattunud. Vaadates kalendrisse selgus, et kampaania alguseni oli tõesti vaid 10 tööpäeva. Kampaania
    eesmärgiks seati inimeste inspireerimine
    ning e-poe tuntuse ja müügi tõstmine.
    Vaata lähemalt Tagasi
    Taustast:
    Kui kohtusime esimest korda Montoniga, et tutvustada neile oma agentuuri tegemisi ja oskusi ning uurida, kas neil võiks meie abi vaja minna, tundsime kohe, et meie vahel on tugev teineteisemõistmine. Seda näitas ka see, et kohtumise lõpuks soovis Monton meid briifida.
    Lahendus:
    Otsustasime luua kodulehele ja Facebooki
    JõuluMOEkalendri, mis koosnes, nagu
    klassikaline jõulukalender, 24-st aknast. Iga akna
    tagant avanes üllatus, milleks oli üks Montoni stiilne toode ja millele oli kaasa kirjutatud lühike toote lugu ning sooduskood, millega sai antud toote osta 20% soodsamalt. Lisaks sai inspireerivaid moeleide jagada oma sõpradega.
    Tulemused:
    - Meie jaoks oli parim tulemus näha, et sujuva agentuuri ja kliendi koostööl on võimalik ka väga limiteeritud aja ja ressursiga luua suurepäraselt toimiv ja kliendi vajadusi täitev kampaania.

    - Müük kasvas nii e-poes kui reaalses kaupluses, kus kasutati palju vaid rakenduses jagatud sooduskoodi
Otselink postitusele: http://imagine.ee/joulumoekalender/