CASE

Kingi endale kinkekaart

01/12/2014
  • Kingi endale kinkekaart

    Klient:
    Citycon
    Teostajad:
    Projektijuht: Triin Mustjõgi
    Kunstiline juht: Liisi Tamm
    Disainer: Agnus Laane
    Loovjuht: Sven Luka
    Strateeg: Margo Kütt
    Toode:
    Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse ühine kinkekaart
    Ülesanne:

    Rocca al Mare ja Kristiine Keskus lansseerisid unikaalse kinkekaardi, mis kehtib mitmes kaubanduskeskuses.
    Meie ülesandeks oli seda kinkekaarti tutvustada
    ka Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse
    Facebooki-fännidele.

    Vaata lähemaltTagasi

    Lahendus:

    Otsustasime, et kampaaniat luues lähtume ütlusest less-is-more ja, et keskendume rohkem kinkekaardi
    tutvustamisele kui sellega mängimisele. Kampaania ülesehitus oli imelihtne – iga päev sai inimene minna rakendusele
    ning sisestada kinkekaardile summa, mis ta arvas, et selle päeva kinkekaardi väärtus oli. Kui sisestatud väärtus oli õige, siis ta
    osaleski just selles väärtuses kinkekaardi loosimises. Ja nii iga sai mängida ning võita iga päev kuni kampaania lõpuni.

    Tulemused:

    – Kinkekaardi lansseerimiskampaania ületas planeeritud kinkekaartide müügitulemusi
    – Kinkekaart saavutas kiiresti populaarse (jõulu)kingituse maine