Eesti Reklaamiagentuuride Liit
Konkursitöö: Miss Junkfood “I Ate a Burger”

23/04/2009

Kuldmuna 2009 Pesamuna kuldmuna

Tellija:
Eesti Reklaamiagentuuride Liit
Teostajad:

Kalev Külaase
Sven Luka

Ülesandeks oli töötada välja lahendus, mis juhib noorte tähelepanu rämpstoidule. Noorteni jõudmiseks peab näitama neile midagi, mida tänapäeva noored ise vaadata tahavad ja mille vastu nad huvi tunnevad – mood ja muusikavideod. Oma kampaania aluseks võtsime sel ajahetkel kõige tuntuma artisti Katy Perry ja tema värske hiti “I Kissed a Girl” ning parodeerisime sellest uue kuuma hittvideo “I Ate a Burger”. Printreklaamis kasutasime moefoto stilistikat, kus kaunis noor naine vedeles rämpstoidus ja sõi hamburgerit. Kampaania läbivaks sõnumiks võtsime maailma suurima kiirtoidurestorani McDonalds slogani “i’m lovin it” ja lisasime sellele vaid küsimärgi, pöörates sõnumi tähenduse hoopis teiseks.

CASE