• Koolilõpukampaania otsepost

    Klient:
    Omniva
    Teostajad:
    Projektijuht: Maarika Stroo
    Kunstiline juht: Sille Lavin
    Loovjuht: Sven Luka
    Strateeg: Margo Kütt
    Ülesanne:

    Saata koolilõpetajatele pakkumisi tegevatele ettevõtetele otsepostitus, mis kutsub pakkumiste tegemiseks
    kasutama just Omniva otsepostituse teenust
    koostöös agentuuriga, et leida põnevaid ja
    uudseid turunduslahendusi.

    Vaata lähemaltTagasi

    Lahendus:

    Kuna pakkumine kutsus üles tegema ostpostituseks erilahendusi, siis ei saanud ka meie lahendus olla tavaline A4.
    Kõigepealt jagasime sihtrühma kaheks – mehed ja naised. Siis lõime mõlemale sihtrühmale põneva lahenduse, kus kombineerisime
    erinevaid materjale ja trükitehnoloogiaid, et anda postituse saajale juba enne pakkumise lugemist inspiratsiooni, milline võiks olla
    tema järgmine postitus alates pakendist kuni sisuni.