Saku Õlletehas
Korgikunst

01/03/2017
Tellija:
Saku Õlletehas
Toode:
Saku Antvärk
Teostajad:

Loovjuht: Sven Luka
Copywriter: Gunnar Hunt
Kunstiline juht: Kristiina Randrüüt
Disainerid: Katrina Sirelpuu ja Fred Moritz
Kunstnikud: Tarvo Porroson, Pilvi Tammoja, Hans-Otto Ojaste ja Heiki Zadorvski
Projektijuht: Maarika Stroo
Strateeg: Helen Roonet

Kas üks pudelikork võib muuta maailma?

Või 10?

Või 10 000?

2017. aasta hiliskevadel inspireerisid neli kunstnikku end vaid pudelikorgist ja Saku Antvärki uutest Humalalimonaadidest ning lõid neli lummavat kunstiteost.  Seejärel muutuss Tallinn üheks suureks kunstigaleriiks.

Selleks jäädvustasime kogu loomeprotsessi ja kutsusime inimesi vanu pudelikorke taaskasutama. Seejärel õpetasime oma jälgijatele kuidas vanadest pudelikorkidest luua uusi ja huvitavaid esemeid nagu külmkapimagnet, laualamp, peegel ja kohvilaud.

Hingega loomise ideed laiendasime ka taaskasutatud materjalile prinditud laua- ja letirääkijatele, käsitsi loodud sotsiaalmeedia postitustele ja 100% käsitsi tehtud veebibännerile.

Oli rõõm näha, et inimesed hoolivad kunstist ja meisterlikest toodetest, sest ületasime Saku Antvärki humalalimonaadi müügiprognoose kõigest kuue kuuga lausa 150% võrra!

(eesmärk 60 000L — müük juunikuu lõpuks 94 000L)

Seega vastus meie küsimusele – Jah, üks pudelikork võib muuta maailma.


Can a bottle cap be inspiring?

Or 10?

Or 10 000?

Of course! In late spring 2017 Tallinn turned into one giant art room thanks to four artists who made four wonderful works of art inspired precisely by bottle caps and a new Saku Antvärk hops lemonade for adults.

We covered the whole creation process in social media and invited everybody to reuse bottle caps. For that purpose we taught how to make new and exciting things out of bottle caps easily. Be it a desk lamp, fridge magnet, mirror on the wall or a coffee table instead.

The ideas of DIY and reuse were carried on by recycled cardboard materials at sales points, handmade social media posts and a 100% handmade web banner.

It is a pleasure to see that people care about art and masterpiece products because sales targets for 2017 were exceeded by 150% already in 6 months!

(purpose 60 000L — by the end of June 94 000L)

So yes – one cap can make a difference.

CASE

 

Imagine_case_AntvarkKorgikunst