CASE

Kraabi ja võida!

08/11/2014
  • Kraabi ja võida!

    Klient:
    Daily
    Teostajad:
    Projektijuht: Triin Mustjõgi
    Disainerid: Indrek Ojapõld, Tanel Drui
    Loovjuht: Sven Luka
    Copywriter: Oliver Lomp
    Strateeg: Margo Kütt
    Teenus:

    Hommikusöögikampaania
    Eesmärk:

    Teavitada inimesi, et Daily ja Daily Special restoranid pakuvad
    lisaks lõunasöökidele hea hinnaga, kvaliteetseid ja suures
    valikus roogasid hommikusöögiks.
    Lahendus:

    Kujundasime inimeste teavitamiseks hommikusöögi-
    võimaluste osas Daily restoranidesse roll-up’id, A4 plakatid
    ning sooduskupongid. Lisaks pakkusime kliendile välja
    Facebooki-rakenduse, mis toetaks hommiku-
    söögikampaaniat ning aitaks ühtlasi
    suurendada Daily Facebooki-lehe
    fännide arvu.

    Vaata lähemaltTagasi

    Mäng:

    Mängija võis iga päev avada ühe virtuaalse kraapekaardi ning võita päevaauhinna (Daily 5 € voucheri ja kohvitassi) või hääle peaauhinna (mahlapress) loosimisse. Mida rohkem hääli mängija kogus, seda suurem oli tema võimalus võita peaauhind. Lisaks andsime mängijaile võimaluse teenida lisakraapekaarte: iga mängima kutsutud unikaalne sõber andis ühe uue kraapekaardi.
    Tulemus:

    Facebooki-rakendus osutus meeletult populaarseks ning Daily Facebooki-lehe fännide arv tõusis 271%!
    Kokku osales mängus üle 13 000 Facebooki kasutaja, kraapekaarte avati ligi 350 000!
Otselink postitusele: http://imagine.ee/kraabi-ja-voida/