CASE

Kristiine Keskus TÄISMAJA

15/11/2013
  • Kristiine Keskus TÄISMAJA

    Klient:
    Kristiine Keskus
    Teostajad:
    Projektijuhid: Liisa Mägi,
    Merilin-Ingrid Münter
    Disainerid: Elina Kasesalu, Tanel Drui
    Tootja: Motion
    Ülesanne:

    Luua Kristiine Täismaja kampaaniale uus visuaalne keel, kataloog ja Facebooki-mäng

    Vaata lähemaltTagasi

    Lahendus:

    Täismaja – Visuaalseks lahenduseks on tetrise mängule sarnanevad kuubikud, mis üksteisele peale paigutudes sümboliseerivad erinevaid tooteid ja pakkumisi, mis täidavad “Täismaja” ajal kogu Kristiine.
    Täismäng – Facebooki-mäng on üles ehitatud Täismaja kataloogile. Mängijatel on iga päev võimalus valida kataloogist lehekülg oma lemmiktoodetega ja need endale võita.