CASE

Legost maja

11/11/2014
  • Legost maja

    Kuldmuna 2014: hõbemuna Kreatiivse
    meediakasutuse kategoorias
    Klient:
    LEGO
    Toode/teenus:
    LEGO
    Teostajad:
    Loovjuht: Sven Luka / Oliver Lomp
    Kirjeldus:

    Lego esitas meile väljakutse: tuua lühikese ja löövakampaaniaga Lego inimeste teadvusse ja tähelepanu keskpunkti. Märksõnad, mis Lego meile andis, olid minimalistlikud: Imagination, Why?, What if? Nad soovisid näha midagi uuenduslikku ja värsket, midagi, mis tabaks Lego brändile omast leidlikkust ja mängulisust.
    Eesmärk:

    Eesmärk oli kõnetada ja tuletada Lego brändi meelde Legode ostjale: noorele emale või isale, kellel kasvab peres üks või rohkem 3–10-aastast Legodega mängivat last.
    Lahendus:

    Väga laialivalguva sihtgrupi ühiseks lüliks on kodu – noored pered, kes otsivad kodu või lihtsalt jälgivad kinnisvaraturgu ja hoiavad heade pakkumiste jaoks silmad lahti. Sealt edasi otsustasime teha reklaami kinnisvaraportaalis, kuid mitte seda sinna ostes, vaid kavalamalt: 14. jaanuaril ilmus Eesti suurimas kinnisvaraportaalis kv.ee müügikuulutus, kus müüdi Legodest maja.
    Tulemused:

    – Esimesel päeval vaadati kuulutust enam kui 22 000 korda.
    – Nädala jooksul enam kui 38 000 vaatamiskorda – populaarseim kuulutus kv.ee lehel (järjekorra teisest kuulutusest neli korda rohkem vaatamisi).
    – Kuulutust laikis kv.ee lehel enam kui 3600 inimest – 600 korda rohkem kui keskmine (kv.ee keskmine laikide arv ühe kuulutuse kohta on 6).
    – Kaks tundi pärast kuulutuse avalikustamist ilmusid selle kohta artiklid kõigis Eesti suurimates veebiportaalides: Postimehe majandusportaalis E24.ee, uudisteportaalides ohtuleht.ee, publik.delfi.ee ja noortehaal.delfi.ee ning uudisnupud kümnetes nalja- ja meelelahutusportaalides.
    – Kuulutusest räägiti isegi raadios (R2, Silmad lahti).
    – Lisaks tuhanded wallpostid, laigid ja sheerid Facebookis, säutsud twitteris ja kajastused mujal.Kogu tähelepanu Legole saavutati vaid kuue euroga.

Otselink postitusele: http://imagine.ee/legost-maja/