Lotte Limonaadi
lansseerimiskampaaniaVaata lähemaltTagasiKlient:
Saku ÕlletehasKui 2006. aastal jõudis kinoekraanile animafilm "Leiutajateküla Lotte", ei osanud paljud veel päriselt arvata, kui suur lumepall tegelikult veerema lükati. Tõsi, Lotte tegelaskuju oli olemas juba varem, kuid just siis jõudis lõbus koeraplika läbi oma põnevate seikluste nii suurte
kui väikeste Eestimaalaste südamesse.
Nüüdseks on Lottest kujunenud
joonisfilmide sümbol. Teda teavad kõik,
teda armastavad kõik.Samamoodi armastab Lottet Saku Õlletehas ja nii otsustati Lotte auks ja kõikide laste rõõmuks turule tulla
ainsa säilitusainetevaba limonaadiga Eestis, Lotte Limonaadiga.Limonaadimasin:
Ega Lotte Limonaad saanud ju turule tulla Limonaadimasinata. Imagine disaineri käsitsi puidule maalitud kaunite piktogrammidega kaunistatud masin tekitab lastes äratundmisrõõmu Lottemaal ja üritustel, mida Lotte külastab, näiteks Maijooksul.Veebilahendus:
Kuna kampaania keerles suuresti
Limonaadimasina ümber, andsime
kampaanialehel lastele endile võimaluse
masinaga lähemalt tutvust teha. Kõik huvilised
võisid hea õnne korral võita Lottemaa pileti,
mängida mullimängu ja teha muud põnevat.Teleklipp:
Teleklipis teatas Lotte endale omasel lahkel moel, et Limonaadimasin on lõpuks valmis saanud ning ükski soovija ei jää ilma. Kõikide materjalid juures säilitas Lotte oma näo. Lahendused mõtles välja Imagine, kunstnikeks jäid ikka tuttavad Heiki Ernits ja Janno Põldma.Muud materjalid:
Uut toodet tutvustati ka kaupluste riiulirääkijate, printreklaamide ning kleepsudega erinevatel üritustel.
Otselink postitusele: