• Lotte Limonaadi
    lansseerimiskampaania

    Klient:
    Saku Õlletehas
    Teostajad:
    Projektijuht: Maarika Stroo
    Disainerid: Kristiina Randrüüt, Tanel Drui
    Loovjuht: Sven Luka
    Copywriter: Oliver Lomp
    Strateeg: Margo Kütt
    Kui 2006. aastal jõudis kinoekraanile animafilm "Leiutajateküla Lotte", ei osanud paljud veel päriselt arvata, kui suur lumepall tegelikult veerema lükati. Tõsi, Lotte tegelaskuju oli olemas juba varem, kuid just siis jõudis lõbus koeraplika läbi oma põnevate seikluste nii suurte
    kui väikeste Eestimaalaste südamesse.
    Nüüdseks on Lottest kujunenud
    joonisfilmide sümbol. Teda teavad kõik,
    teda armastavad kõik. 
    Vaata lähemaltTagasi
    Samamoodi armastab Lottet Saku Õlletehas ja nii otsustati Lotte auks ja kõikide laste rõõmuks turule tulla
    ainsa säilitusainetevaba limonaadiga Eestis, Lotte Limonaadiga.
    Limonaadimasin:
    Ega Lotte Limonaad saanud ju turule tulla Limonaadimasinata. Imagine disaineri käsitsi puidule maalitud kaunite piktogrammidega kaunistatud masin tekitab lastes äratundmisrõõmu Lottemaal ja üritustel, mida Lotte külastab, näiteks Maijooksul.
    Veebilahendus:
    Kuna kampaania keerles suuresti
    Limonaadimasina ümber, andsime
    kampaanialehel lastele endile võimaluse
    masinaga lähemalt tutvust teha. Kõik huvilised
    võisid hea õnne korral võita Lottemaa pileti,
    mängida mullimängu ja teha muud põnevat.
    Teleklipp:
    Teleklipis teatas Lotte endale omasel lahkel moel, et Limonaadimasin on lõpuks valmis saanud ning ükski soovija ei jää ilma. Kõikide materjalid juures säilitas Lotte oma näo. Lahendused mõtles välja Imagine, kunstnikeks jäid ikka tuttavad Heiki Ernits ja Janno Põldma.
    Muud materjalid:
    Uut toodet tutvustati ka kaupluste riiulirääkijate, printreklaamide ning kleepsudega erinevatel üritustel.