Maanteeamet
Maanteeamet liiklusohutuse kampaania

Tellija:
Maanteeamet
Toode:
Liiklusohutuse kampaania
Teostajad:

Loovjuht: Sven Luka
Copywriter: Margaret Muilas
Kunstiline juht: Rainer Olbri
Disainer: Taaniel Malleus
Projektijuht: Maarika Stroo
Strateeg: Helen Roonet

Meie ülesandeks oli luua Maanteeametile selge sõnumiga liiklusohutuse kampaania, mis julgustab lapsevanemaid oma lastega reguleerimata ülekäigurajal teeületamisest rääkima. Peale tunnikest brainstormi jõudsime järeldusele, et lapsevanem on sihtrühmana liiga väike ja otsustasime selle laiendada tervele ühiskonnale – sest kõik, kes liiklevad on ettenäitajad.

Kampaania jooksul saime kokku 4 459 936 reklaamide kuvamist ja 9 562 klikki. Kampaania ületas ennustatud näitamiste arvu ning saavutas 190 % planeeritud klikkide arvust. Lisaks sai kampaaniavideo ka YouTube-s planeeritust 4x suurema vaatajate arvu.

Sina oled ettenäitaja,
et tema oleks ettevaataja.
Meil kõigil on laste liikluskäitumises oluline roll. Peatu, vaata ja veendu, et oled hea eeskuju.