Maanteeamet
“Kanna helkurit” (2005)

25/09/2005
Tellija:
Maanteeamet
Teostajad:

Copywriter ja loovjuht: Toomas Valsberg AD: Kalev Külaase Projektijuht: Kädi Kaasikmäe Lavastaja-režissöör: Rene Vilbre

Kampaania oli jätk 2004. aastal loodud kampaaniale, mille eesmärgiks oli inimestele piltlikult näidata, et kui nad helkurit ei kanna, siis on nad nähtamatud. Kampaania järeluuring näitas, et helkuri kandmine kasvas üle 15%-punkti 75%-ni. Võrreldes lõunanaabrite lätlastega oleme helkuri kasutamises eesrindlikud, kuna Lätis kasutab helkurit alla 15% inimestest. Kampaania jõudis Kuldmuna 2005 sotsiaalkampaania kategoorias finaali, kuid kuna välja anti vaid üks auhind – kuld ja selle võitsime teise sotsiaalkampaaniaga Vere Lible, siis jäi kahjuks üks väga hea ja edukas sotsiaalkampaania auhinnata.

CASE

 


maanteeamet_bussipeatus