Salvest
Mahlakas pakendi etiketid

08/11/2008
Tellija:
Salvest
Teostajad:

AD: Kalev Külaase
Projektijuht: Helen Roonet

Meie ülesandeks oli töötada välja uue naturaalse mehude sarja pakend, mis kirjul mahlade riiulil oleks teistest eristuv. Klient soovis uut mehusarja pakendada klaaspudelisse, mis tollel hetkel oli turul eristuv lahendus. Meie lahendus lähtus pakendist ja toote olemusest.

Bränd ‘Mahlakas’ sündis seetõttu, et Salvesti mehud olid hästi maitsvad ja mahlakad ning need olid toodetud naturaalsest tootest. Etikett aga kandis edasi ideed, kus pudeli tühjenemisel tühjenevad ka mehu koostises olevad toorained, mis muutuvad tühjaks, ehk läbipaistvaks. Sellega soovisime edasi kanda mõtet, et toode sisaldab 100% puu- või juurvilju.

CASE

 

Salvesr_Mahlakas_prin#6426Bmahlakad