Rocca Al Mare keskus
(Mitte) ainult MEESTELE!

28/09/2015
Tellija:
Rocca Al Mare keskus
Toode:
Rocca Al Mare meestekampaania
Teostajad:

Loovjuht / Strateeg: Margo Kütt

Copywriter: Sven Luka ja Oliver Lomp

Kunstiline juht: Agnus Laane

Projektijuht: Maarika Stroo

Tõstmaks Rocca al Mare meeskülastajate arvu lõime keskusele (mitte) ainult meestele suunatud kampaania, kuhu olid kaasatud vaid meeste kauplused. On ju teada, et mehed ei ole loomu poolest eksperimenteerijad ning emotsioonide ajel ostjad ja seetõttu tõime tänavatele 10 meestele suunatud kollektsiooni, et anda ideid, mida keskusesse minnes võiks osta. Lisaks suurepärastele pakkumistele korraldasime Rocca al Mares ka Harley-Davidson’i näituse ning viisime läbi 10-sendilise alghinnaga oksjonid, kus läksid loosi needsamad välimeedias eksponeeritud kümme stiilset riidekomplekti.

CASE

 

Imagine_case_RoccaMeestekampaania