Jalajälg / Nike
Nike+ Running kampaania

11/09/2012
Tellija:
Jalajälg / Nike
Teostajad:

Loovjuht: Sven Luka
AD: Tanel Drui
Copywriter: Oliver Lomp
Projektijuhid: Sven Luka, Helen Roonet
Tootmisfirma: Rockstar

Eesmärk:
Kampaania eesmärgiks oli tutvustada inimestele rakendust Nike+ Running ja võita Nike Running Estonia Facebooki lehele juurde uusi fänne.

Kirjeldus:
Nike+ Running kampaania käigus alustasid Tallinna Maratoniks treeninguid kolm tuntud inimest – Henry Kõrvits, Getter Jaani ja Kristi Roosimägi. Treenimiseks kasutati rakendust Nike+. Kampaanilehel ja Nike Running Estonia Facebooki lehel said inimesed hoida end kursis Henry, Getteri ja Kristi jooksutreeningutega, tutvuda Nike+ rakendusega ja osaleda auhinnamängudes. Lisaks oli võimalus kasutada rakendust “Kui palju sa Facebookis ringi jooksed?”. Rakendus arvutas välja keskmiselt mitu kilomeetrit ja kui palju kaloreid jõuaksid inimesed kulutada ajaga, mis nad Facebookis veedavad. Peale Tallinna Maratoni oli võimalus kasutada rakendust, mille abil sai võrrelda enda jooksutulemust teistega.

Tulemus:
Kui kampaania alguses oli Nike Running Estonia lehel 585 fänni, siis kampaania lõpuks oli fännide arv 3522. Rakendusega “Kui palju sa Facebookis ringi jooksed” liitus 1978 ja Tallinna Maratoni rakendusega 1572 inimest. Kampaania perioodil laadis Nike+ rakenduse enda mobiilsesse seadmesse 2829 kasutajat.

CASE