Eesti Pagar
Põh nagu Pehmik

15/05/2015

Hõbemuna 2016 Kampaania üle 30 000 EUR

Tellija:
Eesti Pagar
Teostajad:

Loovjuht: Sven Luka

Kunstiline juht: Liisi Tamm

Disainer: Olivia Sillandi, Gunta Randla, Vive Tolli

Mõmmi: Ivo Eensalu

Projektijuht: Maarika Stroo

Strateeg: Margo Kütt

Iga väikese ja suure eestlase esimene raamat on tõenäoliselt olnud juba üle 40 aasta Heljo Männi ikooniline Karu-aabits. Ning kes meist ei teaks läbi aegade armastatuimat lastelavastust Mõmmi ja Aabits, mis on sündinud just Karu-aabitsast ning mille esimene episood läks otse-eetrisse juba 1973. aasta 18. märtsil.

Enam kui 40 aastat hiljem, aastal 2015, tuli Eesti Pagar välja uute imemaitsvate ja -pehmete palaleibadega Pehmik, mis sarnaselt Karu-aabitsale ja lavastusele Mõmmi ja aabits, võitsid imekiiresti kõigi südamed. Samamoodi võitis eestlaste armastuse ka Pehmiku printreklaam, mille visuaalseks lahenduseks on 1971 aastal ilmunud esimese Karu-aabitsa kunstnik Vive Tolli originaalillustratsioon, millele on lisatud üksnes Karu-aabitsale omases stiilis uus Pehmiku luuletus ja Pehmiku tooted. Samamoodi oli meil suur au tuua üle mitmekümne aasta tagasi teleekraanidele ka armastatud “Mõmmi ja aabits”.

Kogu projekti teeb aga tõeliselt unustamatuks see, et uus episood on loodud täpselt nii nagu vanasti: kunstnikuks ja rekvisiitide autoriks on algupärase Mõmmi looja Gunta Randla, Mõmmina astub üles selles rollis palavalt armastatud Ivo Eensalu ning kõik on üles filmitud loomulikult ERRi stuudios.

Mõmmi-kampaania sai õige pea väga populaarseks ning Pehmiku müük kasvas päevadega kordades. Vähese ajaga hakati kuus müüma rohkem kui 300 000 pakki Pehmikut.

Tänu sellisele tulemusele märgiti palaleivad esmakordselt ära Nielseni uuringus eraldi segmendina ning Pehmik selle segmendi ülekaaluka turuliidrina.

CASE

 


EestiPagar_Pehmik_660pix