Postimees
Imagokampaania

15/06/2016
Tellija:
Postimees
Toode:
Imagokampaania
Teostajad:

Copywriter ja loovjuht: Margo Kütt
Projektijuht: Triin Mustjõgi
Strateeg: Helen Roonet
Muusika: Daniel Levi
Klipp valmis koostöös tootmisettevõttega Cuba Films (režissöör Leeni Linna, produtsent Ingrid Eloranta)

Postimees soovis imagokampaaniat, mis kannaks edasi Postimehe väärtusi, oleks kaasaegne ja näitaks ühe päriselt sündinud loo kulgemist ajas. Idee sündis ühel reede öösel kella 2:30 ajal kui meie copywriter Margo juhtumisi sattus iTunes’ist kuulama Daniel Levi laulu Carry Me Home. “Nende sõnade peale kirjutasin ma kohe täiesti tõestisündinud loo väikeste lisadega, ehk vürtsitasin algust ja mõtlesin välja, milline võiks olla selle loo lõpp. 80% sellest loost on päriselt juhtunud. Kui idee oli paberil, siis tekkis mõte lasta Danielil lugu kirjutada ka eestikeelseks. Danielile tuli appi Mihkel Raud, kes kirjutas väga liigutavad sõnad. “See on minu reklaamis oleku aja jooksul esimene kord kui klippi ei ole veel isegi filmima asutud, aga klient juba on vaimustuses. See lisas pingeid, sest ootused olid kõrged, aga meil oli Eesti parim team ja super režissöör Leeni Linna, kes tegi idee pildiliselt veelgi paremaks”, lisas Margo. “Kuigi eesmärgiks ei olnud klipiga kedagi nutma ajada, puudutab lugu niivõrd paljusid inimesi, et iga teine hakkab klippi vaadates paratamatult nutma. Mul viskas ka ikka paar korda silma märjaks kui täislugu nägin.”

CASE