CASE

Püüa kinkekaarte!

14/08/2014
  • Püüa kinkekaarte!

    Klient:
    Rocca al Mare
    Teostajad:
    Loovjuht: Margo Kütt
    Copywriter: Sven Luka
    Kunstiline juht: Kristiina Randrüüt, Tanel Drui
    Projektijuht: Maarika Stroo
    Fotograaf: Kalle Veesaar
    Ülesanne:
    Luua kevadisele müügikampaaniale kerge, suvine ja positiivse
    kuvandiga lahendus, mis kutsuks inimesi
    Rocca al Maresse, et saata ära külm ja
    sombune kevad ning valmistuda
    päikeseliseks suvehooajaks.
    Vaata lähemalt Tagasi
    Lahendus:
    Kampaania mehhaanikaks jäi Rocca al Mare müügikampaaniatele omane ülesehitus ehk osta vähemalt 30 euro
    eest, küsi loosikupong, registreeri see ja osale auhinna loosis. Auhindadeks loosisime välja 10 000 € väärtuses
    100-euroseid kinkekaarte.

    Kampaania visuaal ja sõnum said inspiratsiooni väljendist "suve püüdma". Visuaalselt lõime kaks erinevat suvist lahendust: aasal liblikaid püüdev naine ning graatsilisem daam, kes püüab oma kaabuga kukkuvaid kinkekaarte. Kampaania visuaale toetas sõnum "Püüa kinkekaarte!"
    Facebooki-mängus võtsime aluseks "sõltuvust tekitava" ja väga populaarse Candy Crush mängu, mille muutsime erinevate elementide ja visuaaliga üheks kampaania osaks.
    Tulemused:
    - Kampaanialehel sisestati enam kui 10 000 loosikupongi
    - Keskuse müük kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga
    - Facebooki-mängu saatis erakordne edu ning kolmenädalasel kampaaniaperioodil mängiti mängu enam kui 910 000 korral.
Otselink postitusele: http://imagine.ee/puua-kinkekaarte/