Saku Õlletehas
#SelleSuveTeema

07/09/2015
Tellija:
Saku Õlletehas
Toode:
Vichy Vitamin
Teostajad:

Projektijuht: Elis Ojaperv
Loovjuht: Sven Luka
Disainer ja fotograaf: Tanel Drui
Copywriter: Oliver Lomp, Marit Ausmees

Ülesanne

Saku poolt saime ülesande tutvustada nende uut vitamiinivett Vichy Vitamini. Kuna algamas oli suvi pidime leidma võimaluse püüda ka kõigi nende tähelepanu, keda enam arvuti taga näha pole. Eesmärkideks võtsime suurendada Vichy brändi jälgijate hulka sotsiaalmeedias ja muuta uus maitsevesi tõeliseks suvehitiks.

Lahendus

Kuna Vichy Vitamin tuli turule suve alguses, otsustaime ühendada kaks head asja ja teha suvine kampaania, millest saavad osa võtta kõik soovijad. Kuidas? Lahendus oli lihtne – tegime Instagrami suviseid pilte ja lisasime üleskutse seda teha ka teistel. Ainus konks oli lisada juurde #sellesuveteema. Iga nädal kogunes selle märksõna alla põnevaid fotosid ja videosid inimeste suvest ja Vichy Vitaminist. Pilte jagati meiega nii üritustelt nagu Slow Ball ja Surfilaager kui ka käikudest loomaaeda, metsa või piknikule. Tulemuseks oli kirju galerii täis suverõõme ja seiklusi. Nädalalõppudel kinkisime kõige enam meeldimisi saanud pildi eest välja ka värskendavaid auhindu.

Tulemus

Suve lõpuks saime täidetud kõik algsed eesmärgid. Vichy Vitamini jälgijate hulk Instagramis oli kasvanud 15 % ning iga kolmas neist võttis osa meie kampaaniast. Postituste arv oli tänu inimeste panusele kasvanud neljakordseks ning neid omakorda veel jagati ja kommenteeriti. Lisaks olime saanud inimestele tutvustada uut maitsvat vitamiinivett ning inspireerida neid oma suversündmusi sotsiaalmeedias ka teistega jagama.

CASE