CASE

Sõna vs. Värv

24/05/2014
  • Sõna vs. Värv

    Klient:
    Saku Õlletehas
    Teostajad:
    Projektijuht: Elis Ojaperv
    Disainer: Tanel Drui
    Loovjuht: Sven Luka
    Strateeg: Helen Roonet
    Ülesanne:
    Saku Õlletehas oli turule toomas Vichy Fresh uut nägu ja maitseid ning soovis sellega koos siseneda ka sotsiaalmeediasse. Meile anti ülesanne mõelda välja tegevuskava käesolevaks aastaks (7 kuud)
    ning seati eesmärgiks luua vähemalt 5 000
    liikmeline fännikommuun Facebookis.
    Vaata lähemalt Tagasi
    Lahendus:
    Kuna lansseerimiskampaania idee ja lahendus oli meie
    partneri poolt juba loodud ning selle keskseks teemaks olid
    erinevad värvid, keskendusime ka meie värvidele.

    Lõime haarava ja lausa sõltuvust tekitava mängu Sõna vs.
    Värv, mille eesmärgiks oli klõpsata värvi nimetusel, mis on
    kirjutatud või värvi nimetusel, millega sõna on kirjutatud. Iga
    ülesande vastamiseks oli aega vaid 7 sekundit. Aja möödudes
    või vale vastuse korral mäng lõppes ning kogutud punktid
    lisati päeva- ja nädalaauhinna loosi. Samas ei olnud mängude
    hulk ja maksimaalne tulemus piiratud.
Otselink postitusele: http://imagine.ee/sona-vs-varv/