Imagine
Sotsiaalkampaania Laps ei ole nukk

06/09/2004

Kuldmuna 2004 sotsiaalkampaania kuldmuna

Kuldmuna 2004 telereklaami pronksmuna

Golden Drum 2005 sotsiaalreklaami finalist

Golden Hammer 2005 sotsiaalreklaami kuldhaamer

Tellija:
Imagine
Teostajad:

Copywriter: Toomas Valsberg
AD: Kalev Külaase
Kaamera: Tarmo Korol
Foto: Jarek Jõepera
Montaaž: DX-Meedia
Projektijuht: Kädi Kaasikmäe
Produtsent: Margo Kütt  

 

Toetajad:
EV Sotsiaalministeerium, EV Rahvastikuministri büroo, Eesti Loto

Kui Eesti Reklaamiagentuuride Liit kuulutas välja esimese noortekonkursi ja meie noored, Kalev ja Toomas selle võitsid, siis hakkas koheselt peas kerima mõte viia nii hea teemaga kampaania päriselt ka ellu. Pöördusime sotsiaalministeeriumisse (suur tänu Mart Soonik) ja rahvastikuministri büroosse (suur tänu Taavi Rõivas), et saada kampaaniale nii rahalist kui ka moraalset tuge ja seda me ka saime. Lisaks toetas kampaania teleklipi valmimist Eesti Loto (suur tänu Tiina Nellis, Dagny Elenurm ja Küllike Melts). Meie mõte oli luua sotsiaalkampaania, mis tõmbab lapsevanemate tähelepanu sellele, et nende lapsed on isiksused, mitte nukud ja lastele ei tohi peale suruda oma soove või teostumata unistusi. Selleks kasutasime kahte sõnumit: 1) Õnnelikku lapsepõlve ei ole võimalik rahaga osta; 2) Ära suru oma lapsele peale enda teostamata unistusi. Kampaania tagasiside uuringust (Eesti Konjunktuuriinstituut) selgus, et kampaania teleklippi märkas 75% küsiteltutest, välimeedia plakateid 50% ja raadioklippi 30% küsitletutest. Suhtumist lastesse kavatses muuta üle 30% küsitletutest. Kampaaniat kajastasid kampaania alguses ja kampaania järgselt uuringu saabudes uudistes kõik 4 juhtivat telekanalit (ETV, Kanal 2, TV3 ja PBK1).

CASE