Workland
\ Sotsiaalmeedia “piibel”

Tellija:
Workland
Toode:
Avatud kontorid üle Baltikumi
Teostajad:

AD \ Disainer: Otto Suits

Team Lead \Copywriter: Gunnar Hunt

Strateeg: Sven Luka

Projektijuht: Triin Mustjõgi

Kuidas muuta ühe rahvusvahelise ettevõtte sotsiaalmeedia postitused / kontod ja kajastus ühtseks? Ei. Vastus ei peitu ühe kindla inimese palkamises ja talle selle ülesande määramises.

Tuleb teha workshop. Seal pannakse paika reeglid, eelistused, mõtted ja sihtrühmad. Seejärel tuleb võtta see info ja luua sellest süsteem. Loodud süsteem õpetab igale inimesele 73 slaidiga selgeks nii firma, sihtrühma, visuaalse ja kirjaliku keele kui ka jagab õpetussõnu kuidas erinevaid olukordi kajastada.

Tulemus: Sotsiaalmeedia “piibel”, mis teeb igast töötajast esindusliku sotsiaalmeedia ambassadori.