CASE

Taliolümpia Rocca al Mares

01/02/2014
  • Taliolümpia Rocca al Mares

    Klient:
    Rocca al Mare
    Teostajad:
    Projektijuht: Maarika Stroo
    Kunstiline juht: Sille Lavin
    Loovjuht: Sven Luka
    Copywriter: Oliver Lomp
    Strateeg: Margo Kütt
    Ülesanne:
    Tõmmata taliolümpial tähelepanu Rocca al Mare
    spordi- ja vabaajakauplustele läbi mängulise
    ja põneva lahenduse Facebookis.
    Vaata lähemalt Tagasi
    Lahendus:
    Lõime miljonimängu stiilis küsimustiku, kus mängija sai iga päev vastata 10-le küsimusele. Iga küsimuse vastamiseks
    oli mängijal aega vaid 10 sekundit. Esimesed küsimused olid imelihtsad, kuid viimaste küsimuste vastamiseks pidi olema
    Olümpiamängudega väga kursis või kasutama õlekõrsi: 50/50, vihje või +60 sek.

    Iga õige vastus andis päeva ja peaauhinna loosimisse ühe hääle, valesti vastates mäng aga lõppes ning pidi ootama uut päeva ja
    uut küsimustikku.
    Tulemused:
    - Kampaania peaeesmärk sai edukalt täidetud: spordi- ja
    vabaajakaupluste külastatavus ja müük tõusis kampaania perioodil
    - Lisaboonusena hakkas Rocca al Mare facebooki-fänniks enam kui
    1600 inimest