Järgnevad sündmused on kokku kirjutanud Imagine asutaja Margo Kütt. Sündmused on kirjutatud hetke olukorrast lähtuvalt ja mina vormis.
2015

Detsember

Väisan koos Sveniga Euroopa suurimat loovusfestivali Eurobest. Esitasime konkursile Baltic Bestil kaks kulda ja hõbeda võitnud Saku siidri lansseerimiskampaania, mis aga kahjuks finalistide hulka ei jõudnud.

2015

Oktoober

Imagine 12 seminar toob kohale maailma oma ala absoluutsed tipud. Seminaril esinevad maailma loovaimaks agentuuriks tituleeritud Forsman & Bodenfors kunstiline juht Samuel Åkesson Rootsist; Soome juhtiva loovmeedia agentuuri loonud Ville Toriseva; Lõuna-Ameerika disainigurud Lorenzo Shakespear (Argnetiina) ja Ronald Kapaz (Brasiilia); Baltikumi loovaimaks agentuuriks tunnistatud The Milk loovjuht Antonio Bechtle ja Uruguai kolm viimast aastat loovaimaks agentuuriks tunnistatud Notable loovjuhid Pipe Stein ja Diego Lev. Seminaril osalevad ligi 100 inimest. Nende tagasiside on südant soojendav ja loob eelduse Imagine 13 seminari korraldamiseks aasta pärast. Intervjuu Ville Torisevaga, mis kergitab meediaagentuuride läbipaistmatust, leiab kajastuse Eesti juhtivas ajalehes Postimees.

Imagine Designer Awards 2015 võidab meie noorim disainer Kristiina Randrüüt, kes sõidab märtsis-aprillis auhinnareisile Sao Paulosse, Brasiiliasse. Teda ootab ees 3-nädalane disainipraktika disiniguru Ronald Kapazi käe all Ronaldi disainiagentuuris Oz. Auhinna annab Kristiinale üle Ronald isiklikult.

2015

August

Imagine võidab Baltikumi loovuskonkursil Baltic Best 2015 Saku siidri lansseerimiskampaaniaga kaks kulda ja ühe hõbeda, millega tõuseb loovuselt agentuuride pingereas Eestis teiseks (Nr.1 Newton) ja Baltikumis kuuendaks (Nr.1 The Milk) loovagentuuriks. Saame kinnitust, et aasta alguses sisse viidud muudatused hakkavad vilja kandma.

2015

Juuli

Imagine ostab ära 100% osaluse digitootmisagentuurist Rockstar ja liidab Rockstari arendustiimi Imaginega. Sellega saab Imaginest ainus reklaamiagentuur turul, kus digiarendus toimub agentuuri sees. Sellega muutub oluliselt kiiremaks ja kvaliteetsemaks digilahenduste valmimisprotsess ideest teostuseni.

2015

Juuni

Lähen tagasi kooli. Lääne-Berliini, Berlin School of Creative Leadership nimega kooli õppima, kuidas saada paremaks loovaks juhiks. Kool kestab kaks nädalat, millest üks on Berliinis ja teine Cannesis (Cannes Lions 2015 festivali ajal) ja selle kokkuvõtteks võin öelda, et olen oluliselt targem, loovam, mõistvam ja enesekindlam juht kui varem.

Sven osaleb Cannes Lions 2015 festivali raames toimuval Young Creative Academy koolitusel. Saab targemaks ja tutvub paljude maailma staaridega. Muuhulgas Busta Rhymes mänedžeriga.

Copywriter Oliver Lomp ja disainer Agnus Laane osalevad Cannes Lions 2015 Young Creatives konkursil Cyber kategoorias. Poisid lähevad enesekindlalt võitma, aga ka seekord ei tule Eestisse kuldlõvi.

2015

Märts

Imagine Designer Awards 2014 võitja, disainer Agnus Laane lendab Buenos Airesesse, Argnetiinasse, et osaleda 3-nädalasel praktikal Argentiina disainiguru Lorenzo Shakespeari käe all disainiagentuuris LSD.

Võidame Kuldmuna 2015 konkursil hõbemuna Magistrali keskusele loodud raadioklipiga.

2014

Detsember

Imagine 8 teami liiget (vististi suurim delegatsioon Eestist) külastavad Helsingis toimuvat Eurobesti festivali.

Imagine jõulupeo peame koos teiste Of:is ettevõtetega (Rockstar, Cream ja Ellington Printing) maha Lucca restoranis Tabasalus.

Aasta kokkuvõttes teeme 1,97 mlj. € käivet, kasvame 5,3% ja tõusime 3. positsioonile Taeva ja Divisioni järel.

2014

Oktoober

Imagine 11 seminaril esinevad Bob Duncan, Ameerika Ühendriikide San Francisco enimnõutud agentuurist Duncan/Channon; Eka Ruola, Soome juhtivast reklaamiagentuurist Hasan & Partners; Saksamaa ühe enim auhinnatud reklaamiagentuuri Kolle-Rebbe loovjuht Lorenz Ritter; meedia- ja televisioonimaailma muutva tarkvara loonud Swarmplaneti juht Magnus Hansson ja imeserveri looja Ali Jelveh, Protonetist, Saksamaalt. Lisaks peame maha vinge sünnipäevapeo ja uude kontorisse (mida kutsume Of:is) kolimise peo koos Imagine, Rockstari, Creami ja Ellington Printingu teami ja klientidega. Rahvas rokib nagu meeletu Soome maailmanimeks tõusnud bändi Steave’n’Seagulls saatel. Bändi ei lasta kuidagi lavalt minema. Alles pärast viiendat lisalugu põgenevad ansambli liikmed liftišahti kaudu hullunud turundus- ja reklaamiinimeste eest.

Esimese Imagine Designer Awards 2014 võitjaks saab meie noor disainer Agnus Laane. Agnus sõidab auhinnareisile Argentiinasse, Buenos Airesesse, kus osaleb 3-nädalasel graafilise disaini praktikal Argentiina disainiguru Lorenzo Shakespeari käe all.

 

2014

September

Imagine võidab Eesti Disainiauhindade konkursil digitaaldisaini kategoorias pronksi Eesti Pagarile tehtud sotsiaalmeedialahendusega.

2014

Juuli

Kolime Tartu maanteele Valge Maja teise korruse ruumidesse, mis sai tehtud täpselt nii, nagu soovisime. Lisaks Imaginele kolivad Of:is nimega kontorisse sõsarettevõtted Cream, Rockstar ja Ellington Printing.

Imagine tegevdirektor Helen Roonet jääb teistkordselt lapsepuhkusele. Võtan Imagine juhtimise taaskord üle.

2014

Juuni

Osalen koos loovjuht Sven Lukaga Cannes Lions 2014 reklaamifestivalil. Mina osalen esmakordselt, Sven teistkordselt.

Screen Shot 2016-02-08 at 16.34.43

2014

Märts

Võidame Kuldmuna 2014 konkursil hõbemuna Legost maja kampaania loova meediakasutuse eest.

2013

Detsember

Aasta kokkuvõttes me ei kasva, teeme 1,87 mlj. € käivet ja langeme 6. kohale.

Imagine jõulupidu toimub koos Rockstari ja Creamiga restoranis Platz.

2013

November

Imagine 10-aasta juubeliks korraldatud Imagine 10 seminaril kinos Sõprus esinevad TheNetworkOne president Julian Boulding Londonist; The Marketing Society juht Graeme Atha Edinburghist, Šotimaalt; Lorenzo Shakespear, disainiguru Argentiinast disainiagentuurist LSD; Gonzalo Figari, Cannes Lions auhindadega pärjatud loovjuht Peruu/Hispaania agentuurist d6 ja Estonian Airi piloot Mart Lubi. Seminarile järgneb Imagine 10 sünnipäevapidu, kus esinevad Ott Lepland, Tanja Mihhailova ja Tiit Kikas laserharfil.

2013

Juuni

Helen osaleb koos copywriter Alvariga Cannes Lions 2013 reklaamifestivalil.

2013

Aprill

Võidame Kuldmuna 2013 konkursil kaks stilistikamuna Kristiine keskuse sügiskampaania “Häälestu sügiseks”  eest.

 

2012

Detsember

Aasta kokkuvõttes teeme 1,87 mlj. € käivet, kasvame 19% ja tõuseme reklaamiagentuuride seas 4. kohale Taeva, Divisioni ja Tanki järel.

Imagine, Rockstari ja Creami ühise jõulupeo peame maha Tallinna lähistel ühes talus.

2012

September

Võidame Eesti Disainiauhinnad 2012 konkursil hõbeda illustratsiooni kategoorias meie enda Imagine visiitkaartidega, mille valmistas disainer Elina Kasesalu.

Screen Shot 2016-02-10 at 13.24.46 Screen Shot 2016-02-10 at 13.25.18 Screen Shot 2016-02-10 at 13.25.39 Screen Shot 2016-02-10 at 13.25.51 Screen Shot 2016-02-10 at 13.26.04 Screen Shot 2016-02-10 at 13.26.10

2012

Juuni

Helen külastab copywriter Tarmoga Cannes Lions 2012 reklaamifestivali.

2012

Mai

Võidame Kuldmuna 2012 reklaamikonkursil telereklaami hõbemuna Kristiine keskuse teleklipiga “Sügismood ärkab”.

2012

Märts

Alustame koostööd Lux Expressi ja Simple Expressiga.

2011

Detsember

Aasta kokkuvõttes teeme 1,57 mlj. € käivet, kasvame 43% ja tõuseme reklaamiagentuuride seas 6. kohale.

2011

November

Kuna Lutheri kvartal jääb kitsaks, kolime uutesse ruumidesse Saku tänaval. Korraldame klientidele meeleoluka “arstid ja haiged” stiilis vastuvõtu.

2011

September

Liitume maailma suurima sõltumatute turunduskommunikatsiooniagentuuride ketiga TheNetworkOne, kuhu kuulub 105 riigi ligi 800 agentuuri. Eestist oleme ainsad keti liikmed.

2011

August

Alustab meie sõsarettevõte, ambient meedia agentuur Cream.

2011

Juuni

Helen külastab Cannes Lions reklaamifestivali ja tuleb tagasi targemana kui kunagi varem.

2011

Mai

Citycon ostab ära Kristiine kaubanduskeskuse, millega saame lisaks Rocca al Marele ja Magistralile enda kliendiks Kristiine. Töötame Kristiinele välja täiesti uue, moekeskuse imago.

Imagine üks asutajatest, Kalev Külaase otsustab pärast ümbermaailmareisilt naasmist, et lahkub reklaamiärist ja müüb oma osaluse Imagines. Paari nädala pärast teeb sama otsuse Kädi, kes teatab, et saab emaks ja tõenäoliselt ei soovi pärast emapuhkust reklaamitööstusesse naasta. Pakun oma allesjäänud partnerile Helenile kokkulepet tema osaluse suurendamiseks. Helen nõustub. Imagine jätkab, aga ilma kahe võtmeisikuta. Küsimusi on õhus palju, lahendused kukuvad sülle iseenesest.

2011

Jaanuar

Helen Roonet naaseb lapsehoolduspuhkuselt Imaginet juhtima.

2010

Detsember

Aasta kokkuvõttes teeme 17,2 mlj. krooni (1,1 mlj. €) käivet, kasvame 5,5%, saame kriisist üle ja tõuseme reklaamiagentuuride seas 10. kohale.

Imagine ja Rockstari ühise jõuluõhtusöögi võtame ette restoranis Bocca.

2010

November

Kolime uutesse ruumidesse Lutheri kvartalis ja korraldame klientidele meeleoluka rokipeo, mis tähistab ühtlasi sümboolselt ka Rockstari sündi. Oma versiooni Imagine loost esitab meile superstaar Taavi Peterson.

2010

September

Alustab meie sõsarettevõte, digitaalturundusagentuur Rockstar. Lähen täiskohaga Rockstari juhtima ja käima tõmbama. Kädi jääb Imaginet juhtima. Esimeseks Rockstari kliendiks on Estravel, kellele loome maailma esimese 4-sammulise reisikindlustuse portaali.

2010

Juuni

Kuna üritusturundusturg on masendavalt kukkunud ja meie sõsarettevõte Pulp liigub 2008. aasta 21 mlj. kroonise käibe asemel 6 mlj. krooni suunal, otsustan Pulpi pankrotiavalduse kohtusse viia. Võtame seda kui õppetundi. Pulpi kaubamärgi anname üle kahele alles jäänud Pulpi töötajale, kes jätkavad tegutsemist meist sõltumatult.

Kädi ja Sille külastavad Cannes Lions 2010 reklaamifestivali.

2010

Märts

Kuldmuna 2010 on meile eriti edukas. Võidame kulla raadio kategoorias Kodupaberi toote Raid raadioklipiga Andres Raid kuuleb. Lisaks saame hõbemuna Microsofti Windows 7 lanseerimisüritusega ja pronksmuna sama ürituse stilistika osas. 3D-muna antakse Rocca al Mare moegalerii kampaania eest.

Otsustame koos Soome, Ukraina, Rootsi ja Poola agentuuridega välja astuda reklaamiketist IN-Advertising ja loome oma regiooni keti Bling, millel on lihtne moto: We don’t fuck friends. Tegelikkuses kujuneb Blingist nn. džentelmenide klubi, mis kohtub 2-3 korda aastas. Lepitakse kokku, et esimene Bling koosolek toimub juunis Cannes Lions 2010 reklaamifestivalil.

Samal kohtumisel sünnib Soome reklaamiagentuuriga Satumaa mõte luua ühine digitaalturundusagentuur. Agentuuri töönimeks saab Rockstar, hiljem kujuneb töönimest juriidiline nimi. Rockstar nimi tuleb Ukrainast, Kiievist, kus ühe suure digitaalse projekti käigus hakkavad sealsed töötajad meid kutsuma rokkstaarideks meie (peamiselt soomlaste) digitaalse oskuse ja know-how pärast.

2010

Jaanuar

Imagine kaasasutaja Kalev võtab aja maha ja läheb ümbermaailmareisile.

2009

Detsember

Pärast rasket aasta algust hakkame teisel poolaastal tänu uutele kliendivõitudele kosuma ja lõpetame aasta 16,3 mlj. kroonise (1,04 mlj. €) käibega, astume 5% aastaga tagasi ja tõuseme reklaamiagentuuride seas 15. kohale.

Käime jõulude ja aastavahetuse vahelisel ajal kogu tiimiga Himosel suusatamas, kus valime aasta inimeseks Sille Neevitsa (hilisen Lavin). Sille saab preemiaks Cannes Lions 2010 festivali külastuse.

2009

Oktoober

Sven ja Kalev osalevad Hiina reklaamifestivalil.

2009

August

Alustame koostööd Apollo raamatupoodide ketiga, kellega koostöö kujuneb pikaajaliseks. Lisaks alustame koostööd Magistrali kaubanduskeskusega, kelle omanikuks saab Rocca al Mare omanik Citycon.

2009

Juuni

Kalev ja Sven osalevad Cannes Lions noortekonkursil video kategoorias. Ka seekord ei tule Maarjamaale lõvi. Aga kogemusi võidetakse kuhjaga.

2009

Mai

Majanduskriis ei jäta mõjutamata ka Imaginet. Oleme sunnitud püksirihma koomale tõmbama ja paarist heast inimesest loobuma. Kahjuks.

2009

Aprill

Kalev ja Sven võidavad Kuldmuna 2009 noortekategoorias kuldmuna tööga Miss Junkfood. Kalevile on see juba kolmas võit noorte seas. Ees ootab juba neljas osavõtt Cannes Lions noortekonkursist Young Creatives.

 

da4fb5c6e93e74d3df8527599fa62642

2009

Märts

Kalev ja Kädi külastavad Las Vegases Clio Awardsi.

2009

Jaanuar

Alustame aastat ilma Helenita, kes jääb lapsehoolduspuhkusele.

2008

Detsember

Astume välja Eesti Reklaamiagentuuride Liidust (ERAL), kuna ei näe mingit vajadust maksta aastamaksu mittetoimivale organisatsioonile.

Jõulueelsel õhtusöögil anname aasta inimese tiitli üle Kalev Külaasele, kes seekord saab auhinnaks Las Vegases toimuva Clio Awards festivali külastuse. Lisaks saab eriauhinna projektijuht Maris Vilu kui aasta suurima arengu teinud inimene. Auhinnaks Cannes Lions 2009 festivali külastus.

Aasta lõpetame 17 mlj. kroonise (1,09 mlj. €) käibega, kasvame aastaga 29% ja tõuseme reklaamiagentuuride seas 18. kohale.

2008

November

Tähistame Imagine 5-aasta sünnipäeva Pirita rannahoones. Meile esineb superstaar Birgit Õigemeel ja kõikidest teeb meeleoluka žarzi Hugo Hiibus.

2008

Juuni

Helen võtab osa Cannes Lions 2008 festivalist.

2008

Aprill

Korraldame oma esimese konverentsi: Kuidas turundada brändi? Konverentsil esinevad kahekordne olümpiapronks judos Indrek Pertelson, I Love New York brändi kümmekond aastat turundanud Eric Mower Ameerika Ühendriikidest, geniaalne brändide looja Miguel M. Santos Portugalist ja Muumimaa turundusdirektor Ann-Karin Koskinen Soomest.

Konverentsiga samal õhtul toimuval Kuldmuna 2008 konkursil jääme esimest korda pärast Imagine loomist ilma auhinnata. Oleme kerges loomingulises kriisis.

 

2008

Veebruar

Imaginega liitub Sven Luka, hilisem Imagine loovjuht.

2007

Detsember

Jõulueelsel õhtusöögil restoranis Maikrahv saab aasta inimeseks Kalev Külaase, keda ootab ees preemiareis Cannes Lions 2008 festivalile.

Aasta lõpetame 13,21 mlj. kroonise (0,84 mlj. €) käibega, kasvame aastaga 75% ja tõuseme reklaamiagentuuride seas 22. kohale.

2007

November

Liitume maailma ühe suurema sõltumatute reklaamiagentuuride ülemaailmse ketiga IN-Advertising.

Imagine üks asutajatest Toomas Valsberg müüb oma osaluse ja lahkub reklaamitööstusest pühendudes muusikale. Minu arvates lahkus Eesti reklaamist kõige andekam talent, keda oleks ees oodanud suur tulevik. Noormees, kelle ideed olid lihtsad ja geniaalsed ning kes oleks endaga tööd tehes võinud jõuda maailma absoluutsesse tippu.

2007

Juuli

Imagine tegevjuht Helen Jekabson abiellub Aegna saarel 7.7.2007 oma kauaaegse kallima Risto Roonetiga. Mul on suur au Helen ja Risto paari panna. Palju õnne!

heleni_pulm

2007

Juuni

Kalev ja Toomas on žürii hilisema tagasiside põhjal lähedal võidule Cannes Lions 2007 noortekonkursil, kuid neile ei meeldi oma töö ja nad võtavad ette teise idee, mille teostamisel jäävad ajahätta. Eesti esimene lõvi on lähedal, aga siiski kahjuks ajalugu veel ei sünni. Kalevile ja Toomasele elab koha peal kaasa Helen, kes külastab festivali raames toimuvaid seminare.

2007

Märts

Kalev ja Toomas võidavad Kuldmuna noortekonkursil teist korda. Seekord seeriaga: ma saan bordellis käimise eest palka; ma saan kiiruse ületamise eest palka; ma saan narko proovimise eest palka. Võidu preemiaks on Young Creatives konkursil osalemine maailma suurimal reklaamifestivalil Cannes Lions 2007.

Lisaks võidame Kuldmuna 2007 sotsiaalreklaami kategoorias kuldmuna tööga Kasvame koos – Laps ei ole nukk. See on neljas aasta järjest, mil Imagine võidab kulla sotsiaalkampaaniaga. Loovjuht Kädi lubab laval, et järgnevaks kümneks aastaks võite selle auhinna meile broneerida.

Laps ei ole nukk

poster1

2007

Jaanuar

Imagine astub Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) liikmeks.

2006

Detsember

Traditsioonilisel jõulueelsel õhtusöögil Õunarestoranis valime aasta inimeseks Helen Jekabsoni (hilisem Roonet), keda premeerime Cannes Lions festivalile sõiduga.

Aasta lõpetame 7,5 miljoni kroonise (0,48 mlj. €) käibega, mis annab meile Eesti reklaamiagentuuride seas 26. koha. Esimest korda tehakse meile rahvusvahelise keti poolt ettepanek end müüa. Loobume pakkumisest koheselt.

 

2006

Oktoober

Alustame koostööd Rocca al Mare kaubanduskeskusega, kellega kujuneb välja üks pikemaajalisemaid ja strateegilisemaid koostöid Imagine ajaloos.

2006

Juuni

Kalev ja Toomas võtavad esimest korda Eesti reklaamiajaloos osa maailma suurima reklaamifestivali Cannes Lions noortekonkursist internetireklaami kategoorias. 24 erineva maailma riigi noorte reklaamitalentide hulgas lõvini seekord ei jõuta.

2006

Märts

Kuldmuna 2005 konkursil võidame kuldmuna sotsiaalreklaami kategoorias doonorkampaaniaga Vere Lible.

IMG_5558  

2006

Jaanuar

Imagine tegevjuhtimise võtab üle Helen Jekabson (hilisem Roonet).

2005

Detsember

Traditsioonilise jõuluõhtusöögi peame seekord maha juusturestoranis. Kutsume Helen Jekabsoni (hilisem Roonet) osanike ringi. Helen võtab pakkumise vastu.

Aasta lõpetame 5,5 mlj. kroonise (0,35 mlj. €) käibega.

2005

August

Augusti lõpus osaleme esimest korda Baltikumi reklaamikonkursil Golden Hammer ja võidame sotsiaalreklaami kategoorias kuldse haamri, mis tegelikult näeb rohkem välja puust supitaldriku ja vasest supilusikana. Lisaks pälvib Ibuprofeenile tehtud teleklipp publiku lemmiku tiitli. Meeleolud on ülevad, kuna mitte ükski teine Eesti reklaamiagentuur auhinda ei saa.

12714485_990703330965939_64684867_n

2005

Märts

 

Läheme reklaamifestivalile Kuldmuna 2004 eesmärgiga võita vähemalt üks auhind. Enne festivali otsustame, et Imagine mehed riietavad end Shoti rahvariietesse. Luban kõigile, et võtan kildi (Shoti seelik) alt ära aluspüksid kui võidame vähemalt ühe muna. Võidame kolm ja ma täidan lubaduse, eemaldades aluspüksid sadade turundus- ja reklaamiinimeste silme all teater Vanemuise ees. Kuldmuna võidame sotsiaalreklaami kategoorias kampaaniaga “Laps ei ole nukk”. Sama kampaania teleklipi eest teenime pronksmuna telereklaami kategoorias. Lisaks võidame oma näärikaardiga pronksmuna multimeedia kategoorias. Hilisemal after party’l küsib toonane Estonian Airi turundusdirektor Kristel Oinberg minult: “Kas vastab tõele, et šoti seeliku all ei kanna mehed aluspükse?” ja kergitab samal ajal minu seeliku piisavalt kõrgele, et tema ja lähedalseisvad kollegid silmi suureks ajades karjatavad: “Issand, see ongi tõsi!” Muuseas, seda nägi ka minu hilisem abikaasa Annika. Ju vaatepilt avaldas talle piisavalt muljet.

2005

Veebruar

Imaginega liitub minu hilisem äripartner Helen Jekabson (hilisem Roonet). Helen alustab tööd projektijuhina. Imagine saab juurde tänaseni püsiva meie kõige oluliseima tugevuse – tähtaegadest kinni pidamise ja projektide juhtimise oskuse.

2004

Detsember

Imagine teised jõulud peame maha Olde Hansas süües metssiga ja juues koduõlut. Kui aasta tagasi jäid Kalev ja Toomas kontorisse jõulukaarti tegema, siis seekord oleks läinud samamoodi. Jõulukaart oli õhtusöögiks pooleli ja seega sündis otsus, et sel aastal saadame klientidele hoopis näärikaardi.

Aasta lõpetame 2,1 mlj. kroonise (0,13 mlj. €) käibega. Oleme kasumis.

2004

November

Imagine esimese sünnipäeva peame maha Estonia ooperiteatris ooperiga Padaemand.

2004

Oktoober

Viime omaalgatuslikult ellu Kuldmuna 2003 noorte kategooria võidutöö “Laps ei ole nukk”. Kampaaniat tulevad toetama sotsiaalministeerium, rahvastikuministri büroo ja Eesti Loto. Rahvastikuministri büroo esindajaks on hilisem peaminister Taavi Rõivas. Kampaania saab enneolematu meediakajastuse, lisaks toetavad kampaaniat eranditult kõik suuremad meediakanalid (TV, välimeedia, raadio, printmeedia, jm.).

Alustame koostööd Berlin-Chemie Menariniga, kellest saab Imagine kõige pikemaajalisem klient.

(Foto: Berlin-Chemie’le tehtud esimene töö Raniberl kavand, manuses)

Hakkame aktiivselt otsima projektijuhti, sest töömaht on kasvanud ja lootus ellu jääda on päris reaalne.

raniberl_visuaal

 

2004

August

Loome üritusturundusagentuuri Pulp. Esimeseks ürituseks saab Magnum Medicali suvepäevade korraldamine.

2004

Märts

Võtsime Imagine väikese tiimiga (mina, Kädi, Toomas ja Kalev) esimest korda osa Eesti rahvuslikust reklaamifestivalist Kuldmuna 2003 (kuni 2007. aastani oli Kuldmuna aastaarv ühe aastaga nihkes, ehk 2004. aasta märtsis anti välja 2003. aasta kuldmune). Esitasime sinna 4 tööd, millest 3 jõudsid finaali. Lisaks oli finaalis minu kirjutatud raadioklipp Ararati viinapoele, aga selle esitas konkursile minu eelmine tööandja Star FM. Võitsime Pesamuna kategoorias kuldmuna ja pakendi kategoorias hõbemuna.

Selline kohene edu tõi meile nii mõnegi huvitava kliendi. Koostöö süvenes Magnum Medicali, Sanata ja Balsnackiga ning alustasime tööd ABC Motorsi, Grindexi (Tallinna Farmaatsiatehas), Maanteeameti ja Oriflame’iga. Kõige suurema töö saime EAS’ilt. Eesmärgiks tutvustada Eestit reisisihtkohana Lätis, Leedus, Soomes ja Venemaal. Sisuliselt kindlustas see töö meie ellujäämise. Täname selle eest EASi toonast projektijuhti Andrus Nõmme.

12699022_990688194300786_1118081041_o

2003

Detsember

23. detsembril oli tavaline tööpäev. Toomas ja Kalev tegid Imagine esimest jõulukaarti. Mina ja Kädi valmistusime meie esimeseks ühiseks jõulupeoks Aleksandri pubis Pärnu maanteel. Kell 18 istume lauda ilma Toomase ja Kalevita, kes ikka veel teevad jõulukaarti. Kell 22.30 saabuvad väsinud, kuid õnnelikena Kalev ja Toomas. Kaart on valmis ja klientidele laiali saadetud. Bravo!

2003

November

Ametlikult alustasime tegevust 1. novembril, sest siis tegime esimese töö. Esimeseks kliendiks oli Magnum Medicali tütarettevõte Sanata, teiseks kliendiks kohe varsti Balsnack.

Imagine AD presentatsioon

2003

Oktoober

Kalev tuli alguses vaatama. Istus arvuti taha maha, hakkas Imaginele presentatsiooni tegema Kädi juhendamisel. Mina katsusin aru saada, mida kuradit me tegema hakkame. Lohutasin ennast vaid sellega, et kui kõik ebaõnnestub, küll Erko Täht mulle endiselt tööd pakub. Ega mu oskused halvemaks lähe. Hakkasin tuttavaid läbi helistama, et reklaamiagentuuri teenuseid pakkuda. Mitte keegi ei vajanud mu abi.

2003

September

Toomas pakkus välja nime Imagine. Alguses mulle see ei meeldinud. Isegi Kütt & Kaasikmäe, nagu Ameerika agentuuridel kombeks, tundus parem. Aga seda mõtet ei lastud mul isegi välja pakkuda. Imagine sai agentuuri nimeks kuidagi sujuvalt. Üks lahe vana nimega Kaspar reklaamiagentuurist Indigo Bates tegi meile haltuura korras 3,000 krooni eest logo ka.

imagine-logod

2003

Juuni

Tegin Kädile ettepaneku, et teeme koos oma agentuuri, aga kuna mina ei teadnud reklaamiagentuuri ärist mitte midagi, siis tekkis küsimus, keda me peaks veel kaasama. Kädi ütles, et ta tunneb kahte noort ja väga andekat inimest, kellest üks on copywriter Toomas Valsberg ja teine disainer Kalev Külaase. Toomas oli kohe nõus. Kalevit pidime ootama augusti lõpuni, kuna Kalev oli Ameerika Ühendriikides raamatuid müümas. Kui Kalev saabus ja ideest talle rääkisime, siis ta ütles, et rohkem reklaamiagentuure turule ei mahu ja ta tahab mõelda, mida üldse edasi teha. Mõtleski kaks nädalat. Vahepeal olime meie Kädiga leidnud vanalinnas 9 ruutmeetrise kontori, kuhu vedasime vanad lauad ja toolid ning tassisime kodust vanad arvutid. Erinevalt paljudest alustavatest ettevõtetest oli meil kontor valmis enne kui me tegevust alustasime.margo_office

2003

Märts

Imagine sündis üsna juhuslikult. Kevade hakul tegi reklaamiagentuuri Guvatrak/TBWA tegevdirektor Kristjan Hein mulle pakkumise tulla tema juurde projektijuhiks. Ma olin siis Star FM, Power Hit Radio ja Everyday.com müügidirektor. Samal ajal tegi mulle pakkumise reklaami- ja meediaagentuuri Baltic FCB tegevdirektor Erko Täht. Tema pakkumine oli veelgi ahvatlevam. Asuda Baltic FCB loovjuhi kohale ja hakata tööle selliste klientidega nagu Liviko, Saku, Sirowa, Viking Motors, Tallink, jpt. Tõenäoliselt oleks ma Erko pakkumise vastu võtnud, aga ma tutvusin samal ajal ühe kevadsuvise ürituse käigus Tequila AD projektijuhi Kädi Kaasikmäega, kes nagu minagi, unistas oma reklaamiagentuurist.