CASE

Unelmate Pariis ootab!

05/05/2014
  • Unelmate Pariis ootab!

    Klient:
    Rocca al Mare
    kaubanduskeskus
    Teostajad:
    Projektijuht: Maarika Stroo
    Disainerid: Sille Lavin, Tanel Drui
    Loovjuht: Sven Luka
    Strateeg: Margo Kütt
    Toode/teenus:

    Kevadine müügikampaania
    Kampaania mehaanika:

    Ostes Rocca al Mare keskusest vähemalt 35 € eest, sai loosikupongi, millel olev kood tuli registreerida kampaanialehel. Kõikide registreerunute
    vahel loositi välja luksuslik ja kõiki lisasid
    sisaldav reis Pariisi Estonian Airiga.

    Vaata lähemaltTagasi

    Facebooki-kampaania:

    Koostöös Estonian Airiga korraldasime Facebooki-mängu, mis toimis üheaegselt nii Rocca al Mare kui ka
    Estonian Airi Facebooki-lehel. Mängu eesmärgiks oli loteriipiletite kraapimine, millega sai võita uue loteriipileti
    või auhinna Rocca al Marelt. Kõik mittevõitnud piletid osalesid aga Pariisi edasi-tagasi lennupiletite loosimises
    Estonian Airilt.
    Iga päev kingiti mängijale üks loteriipilet ning pileteid oli
    võimalik saada juurde sõpru mängima kutsudes – iga kutsutud
    sõber andis kutsujale ühe loteriipileti. Ja nii iga päev.
    Mäng osutus ülimalt populaarseks ning kampaania lõpuks
    kraabiti lahti 469316 loteriipiletit!