Juku Mänguasjakeskus
Võida auto ning autotäis mänguasju

01/04/2016
Tellija:
Juku Mänguasjakeskus
Toode:
Tarbijamäng
Teostajad:

Loovjuht / Copywriter: Sven Luka
Disainerid: Kristiina Randrüüt ja Érin Tooma
Projektijuht: Triin Mustjõgi
Strateeg: Helen Roonet

Kui tavaliselt vastutab reklaamide visuaalse poole eest agentuuri kunstiline just, siis selle kampaaniaga andsime vastutusrikka rolli lastele. Selleks jagasime Juku Mänguasjapoodides mustvalgeid värviraamatu stiilis pilte, mida palusime neil oma nägemise järgi värvida ja täiendada. Värvitud piltidest lõime aga päris reklaamkampaania, kus vastavalt iga reklaami asukohale valisime kujunduseks just selles piirkonnas elava lapse joonistuse. Iga pildi juurde lisasime ka lapse nime ja tema vanuse.

CASE

 

imagine_case_juke