Bravocom
Zorro kõnekaardi relansseerimine

01/05/2006
Tellija:
Bravocom
Teostajad:

Copywriter, loovjuht ja lavastaja-režissöör: Margo Kütt
AD: Kalev Külaase
Projektijuht: Helen Roonet
Kaamera: Aare Varik
Montaaž: Lauri Laidna (DX-Meedia)

Bravocom oli EMT, Tele2 ja Elisa kõrval neljas mobiilsideoperaator, kes esimeses etapis tõi turule oma kõnekaardi Zorro. Meie ülesandeks oli välja töötada kaks ideed, mis aitaksid relansseerida ligi aasta turul olnud kõnekaardi. Meile pandi ülesandeks kasvatada kõnekaardi kasutajate hulka 4000 inimese võrra. Tulemuseks oli 15000 uut Zorro kõnekaardi kasutajat, ehk eesmärk õnnestus täita ligi neljakordselt.

CASE